Bakı. Hüseyn Vəliyev - Trend:
"Komtec" şirkəti (MilliÖN ödəniş terminallarının quraşdırılması və servis dəstəyi üzrə texniki mərkəzi) "Call-mərkəzi"n işini bərpa edib. Bunu Trend-ə şirkətdən deyiblər.
*0010 dəstək xidmətinin işində problemin yaranmasına səbəb noyabrın 16-da "Delta Telecom" şirkətinin DATA-mərkəzinə qoşulan xidmətlərin birində baş vermiş yanğın olub.
Şikət texniki dəstək xidmətinin fasiləsiz işini təmin etmək üçün müvəqqəti olaraq (055) 505-08-98 və 505-08-06 telefon nömrələrindən istifadə edib.
Şirkət gələcəkdə bənzər hadisələrlə üzləşməmək üçün hazırda alternativ rabitə qoşulma imkanını nəzərdən keçirir. Alternativ provayder qismində "Azertelekom" şirkəti çıxış edə bilər.