...

Azərbaycanda ilk dəfə olaraq Azercell Müştəri Xidməti Mərkəzi saat 23:00-a qədər fəaliyyət göstərəcək

Telekommunikasiya Materials 9 Aprel 2014 17:11 (UTC +04:00)
1996-ci ildə, yarandığı gündən etibarən Azercell ölkəmizdə innovativ müştəri xidməti sistemi modelini quran və həyata keçirməkdə davam edən aparıcı şirkətdir. Şirkət müştərilərə xidmət sahəsində daim öz bacarıqlarını təkmilləşdirir və ölkədə fəaliyyət göstərən geniş sayda təşkilat və şirkətlərlərlə öz təcrübə və biliklərini bölüşür.
Azərbaycanda ilk dəfə olaraq Azercell Müştəri Xidməti Mərkəzi saat 23:00-a qədər fəaliyyət göstərəcək

Azərbaycan, Bakı, 9 aprel /Trend/

1996-ci ildə, yarandığı gündən etibarən Azercell ölkəmizdə innovativ müştəri xidməti sistemi modelini quran və həyata keçirməkdə davam edən aparıcı şirkətdir. Şirkət müştərilərə xidmət sahəsində daim öz bacarıqlarını təkmilləşdirir və ölkədə fəaliyyət göstərən geniş sayda təşkilat və şirkətlərlərlə öz təcrübə və biliklərini bölüşür.

Bu günlərdə Azercell Telekom yay mövsümünün başlanması ilə əlaqədar olaraq daha bir yeniliyini həyata keçirib. Belə ki, şirkətin Bəsti Bağırova küçəsi, 2 ünvanında yerləşən Müştəri Xidmətləri Mərkəzi həftə ərzində səhər saat 09:00-dan gecə saat 23:00-a qədər abunəçilərinə xidmət göstərəcək.

Qeyd edək ki, müştərilərə xidmət sahəsində bu konsepsiyaya ölkədə ilk dəfə məhz Azercell tərəfindən tətbiq olunur. Bu yenilik abunəçilərə öz vaxtlarından daha səmərəli istifadə etməyə imkan yaradaraq Azercell-in müştəri xidməti mərkəzindən, demək olar ki, fasiləsiz şəkildə istifadə etməyə şərait yaradacaq.

Məlumat üçün bildirək ki, Azercell Müştəri Xidmətləri sahəsində innovativ yenilikləri ilə hər zaman seçilib. Şirkət 1998-ci ildə ölkədə ilk dəfə olaraq 24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Telefon Mərkəzi,2009-cu ildə isə Gəncədə ilk Regional Telefon Mərkəzini yaradıb. Öz müştərilərinə yalnız üz-üzə deyil, həm də virtual, "online" şəkildə xidmət göstərən Azercell sosial şəbəkələrdə də bu xidmətin keyfiyyətini yüksəldir. Müştəri məmnuniyyəti sahəsində göstərdiyi uğurlu xidmətlərinə görə, Azercell müxtəlif mükafatlara layiq görülüb. Belə ki, 2011-ci ildə şirkət İSO 10002.2004 beynəlxalq standartına (keyfiyyətin idarə olunması-Müştəri məmnuniyyəti-şikayətlərə baxılmasına dair təlimatlar) uyğunluq sertifikatını alıb. Azercell Telekom MMC EN15838 Müştərilərlə Əlaqə Mərkəzi (Customer Contact Center) nişanını alan regionun ilk özəl şirkətidir. Eyni zamanda, sosial media üzərindən abunəçilərinin suallarını ən operativ cavablandırmasına görə Azercell "Socialbakers" beynəlxalq tədqiqat şirkəti tərəfindən diplomla təltif olunub.

Hazırda Azercell-in Bakıda 19, regionlarda isə 30 Ekspres Ofisi fəaliyyət göstərir. Bundan əlavə, Azercell-in Bakı şəhərində 4, bölgələrdə isə 6 Müştəri Xidməti mövcuddur ki, bunlar da səmərəli fəaliyyət və şirkətin daim inkişafda olmasının bariz nümunəsidir.

Məqalədə:
Xəbər lenti

Xəbər lenti