Bakı. Trend:
Bakının sevimli qış ənənələrindən olan “Soyuq Əllər, İsti Ürək” xeyriyyə yarmarkası Fəvvarələr Meydanında öz qapılarını şəhər sakinlərinə açıb.
Coca-Cola Azərbaycan “Nargis” Fondunun təşəbbüsü ilə həyata keçirilən yarmarkanın bu il də əsas tərəfdaşlarından biridir. Şirkət yarmarkada ən diqqətçəkən elementlərdən olan ikonik Yeni il Şam Ağacını və Şaxta Baba evini quraşdırmaqla bayram ab-havasının yaradılmasına öz töhfəsini verib.
Bu il qonaqları 60 böyük və 20 kiçik dekorativ ev, iki mərtəbəli üç restoran, xüsusi hazırlanmış oyun tuneli, “xoxan” labirinti, fotozonalar, iki “photo booth” və sirk elementləri ilə zənginləşdirilmiş tamamilə yeni məkanlar qarşılayır. Ziyarətçilər həm Şərq, həm də Qərb ləzzətlərinin təqdim olunduğu stendlərdə isti təamlardan dadmaq, eksklüziv əl işlərini əldə etmək və müxtəlif oyunlarda iştirak etmək imkanı qazanırlar.
2013-cü ildən “Nargis” Fondunun təşkilatçılığı ilə keçirilən yarmarkada sponsorlarının dəstəyi və dekorativ evlərin kirayəsindən toplanan bütün vəsait müxtəlif xəstəliklərdən əziyyət çəkən uşaqların müalicə və əməliyyat xərclərinin qarşılanmasına yönəldilir.
Həmçinin, internat və uşaq evlərindən olan azyaşlılar yarmarkanın fəxri qonaqları kimi tədbirə qatılaraq xüsusi proqramlarla qarşılanacaqlar.
Qeyd edək ki, yarmarkaya dəstək olmaqla Coca-Cola Azərbaycan sosial məsuliyyətini yerinə yetirərək cəmiyyətdə müsbət fərq yaratmaq öhdəliyini də həyata keçirir.
Xatırladaq ki, Coca-Cola 2025-ci ildə Azərbaycanda 30 illik yubileyini qeyd edib. Şirkət Azərbaycandakı fəaliyyətinə 1994-cü ildə Türkiyənin beynəlxalq içki istehsalı şirkəti olan “Coca-Cola İçecek”in tərkib hissəsi olaraq “Azerbaijan Coca-Cola Bottlers”ın yaradılması ilə başlayıb və o vaxtdan bəri “Coca-Cola”, “Fanta”, “Sprite”, “Bonaqua”, “Cappy” və “Fuse Tea” kimi məşhur sərinləşdirici içki markalarının istehsalı və satışı ilə məşğuldur.