...

Ötən ay 142 Çağrı Mərkəzi tərəfindən 11 075 vətəndaş müraciəti cavablandırılıb

İqtisadiyyat Materials 11 Sentyabr 2018 12:08 (UTC +04:00)
Bu ilin avqust ayında Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin 142 Çağrı Mərkəzinə əvvəlki iyul ayı ilə müqayisədə 10,4 faiz az olmaqla, 11 075 müraciət daxil olub.
Ötən ay 142 Çağrı Mərkəzi tərəfindən 11 075 vətəndaş 
müraciəti cavablandırılıb

Bakı. Trend:

Bu ilin avqust ayında Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin 142 Çağrı Mərkəzinə əvvəlki iyul ayı ilə müqayisədə 10,4 faiz az olmaqla, 11 075 müraciət daxil olub.

Nazirlikdən Trend-ə verilən məlumata görə, müraciətlər əmək qanunvericiliyi və onun tətbiqi, sosial təminat, sosial sığorta münasibətləri, aktiv məşğulluq tədbirlərinə, həmçinin özünüməşğulluq proqramına cəlb olunma, əlilliyin qiymətləndirilməsi, reabilitasiya xidmətləri, əmək və sosial müdafiə sahəsində elektron xidmətlərdən istifadə və s. məsələləri əhatə edib. Edilmiş müraciətlərdən 96,1 faizi və ya 10 645-i sorğu xarakterli olub.

Vətəndaşlara aidiyyəti üzrə hüquqi izahatlar verilməklə sorğuların cavablandırılması, digər müraciətlərdə əksini tapan məsələlərə qanunvericilik çərçivəsində baxılaraq tədbirlər görülməsi, nəticəsi barədə vətəndaşlara məlumatlar verilməsi təmin edilib.

Ümumilikdə isə cari ilin 8 ayı ərzində “142 Çağrı Mərkəzi”nə daxil olan müraciətlərin sayı 108,9 minə yaxın olub.

“142 Çağrı Mərkəzi” vətəndaşlara ünvanlı dövlət sosial yardımının alınması üçün edilmiş müraciətlərə baxılmasının cari vəziyyəti və əlilliyin qiymətləndirilməsinin nəticəsi barədə məlumat əldə etməyə də imkan verir.

Məqalədə:
Xəbər lenti

Xəbər lenti