...

"Bakcell"in Call-mərkəzi gün ərzində 10 minə yaxın abunəçiyə xidmət edir

Telekommunikasiya Materials 23 Sentyabr 2010 13:55 (UTC +04:00)
Azərbaycanın mobil rabitə operatoru "Bakcell"in Call-mərkəzi gün ərzində, orta hesabla, 10 min abunəçiyə xidmət göstərir. Bu barədə cümə axşamı "Bakcell" şirkətinin xidmət departamenti rəisinin müvəqqəti əvəzləyicisi İrina Şadskaya deyib.
"Bakcell"in Call-mərkəzi gün ərzində 10 minə yaxın abunəçiyə xidmət edir

Azərbaycan, Bakı, 23 sentyabr /Trend, müxbir H. Vəliyev/

Azərbaycanın mobil rabitə operatoru "Bakcell"in Call-mərkəzi gün ərzində, orta hesabla, 10 min abunəçiyə xidmət göstərir. Bu barədə cümə axşamı "Bakcell" şirkətinin xidmət departamenti rəisinin müvəqqəti əvəzləyicisi İrina Şadskaya deyib.

Şadskayanın sözlərinə görə, bu gün Call-mərkəzin sutka ərzində gələn abunəçi istəklərini yerinə yetirən əməkdaşlarının sayı 94 nəfərdir. Bir abunəçiyə xidmət üçün, orta hesabla, 1 -1,3 dəqiqə sərf olunur.

Call-mərkəzin mütəxəssisləri tərəfindən həm məlumat, həm də texniki xidmətlər göstərilir.

Xəbər lenti

Xəbər lenti