Küveyt İqtisadi İnkişaf Fondu Kürdəmir-Ucar avtomobil yolunun yenidən qurulması layihəsini maliyyələşdirməkdən imtina edib.
Trend -ə Nazirlər Kabinetindən verilən məlumata əsasən, bunun əsas səbəbi Azərbaycanın cəlb olunan kredit resurslarına ölkə aktivləri və Azərbaycan Milli Bankının aktivləri ilə zəmanət verməməsidir. Bu şərtlər kredit haqqında sazişdə gələcəkdə ölkənin Küveyt Fonduna kreditləri qaytarması zamanı yarana biləcək problemləri də nəzərdə tutmuşdu.
Baxmayaraq ki, milli qanunvericilikdə şərtləşdirilən kimi, AMB dövlətin vəzifələrinə görə məsuliyyət daşımır, onlar Milli Bankın aktivlərini girov qoya bilməz. Buna görə də bu şərt üçün fond üç dəfə rədd edilib ki, bunsuz Küveyt kredit verməkdən imtina edir.
Bununla belə, ölkə höküməti yolun bu hissəsinin maliyyələşdirilməsi üçün Dünya Bankından ilkin razılıq alıb. Baxmayaraq ki, DB BYİB xətti ilə verdiyi kreditin şərtləri Küveyt Fondundan daha az cazibədardır (4 il güzəştli olmaqla 22 il müddətinə və ildə 2,5%). BYİB-ın kredit vergisi libor+0,3%-dir və hazırda libor-un illik vergisi 5,4 % artıb.
Yolun bu hissəsinin maliyyələşdirilməsi üçün vəsait kimi artıq DB-dən yolların yenidənqurulması üçün ikinci layihəyə görə ayrılan 200 milyon dollardan istifadə olunacaq ki, bu kreditin istifadə olunmuş hissəsinin sonradan kompensasiya olunacağı şərtilə baş tutacaq. 46,2 km olan Kürdəmir Ucar avtomobil yolunun tikintisinin ilkin məbləği 18,29 milyon dollar qiymətləndirilir, lakin bu 2000-ci ildə hazırlanan TİƏ-yə görə müəyyənləşdirilib. Küveyt Fondu tərəfindən ümumi layihənin 75%-inin maliyyələşdirilməsi nəzərdə tutulmuşdu, qalan 25%-i isə Azərbaycan Hökümətinin boynuna götürüb. Fond 4,2 milyon dinar ($14 milyon) kredit ayırmağa hazırdır.
Tikinti materialları və başqa qiymətlərin qalxması ilə əlaqədar, layihənin məbləği nəqliyyat Nazirliyində baxılmalıdır. Kürdəmir-Ucar avtomobil yolu iki xətli olacaq, buna görə də yolun $50 milyon bahalaşması istisna edilmir.