...

Musiqiçi aranjmançı Yaşar Baxış: "Qəbirqazan heç vaxt ölülərə aşiq olmur"

Cəmiyyət Materials 18 Avqust 2007 15:11 (UTC +04:00)

Azərbaycan, Bakı / "Trendlife" müxbir K. Əmiraslanova/ Musiqiçi və arenjmançı olan Yaşar Baxışı Bakıda hamı tanıyır. Deyilənlərə görə güya o, don juandır. Həm də adi mahnıdan elə bir şey düzəldir ki, mahnı qeyri adi olur. Bu gün isə Yaşar Baxış öz peşəsinin və digər sirləridən "TrendLife"a danışdı. Yaşar Baxış: Bu gün Azərbaycanda kompüter sayəsində istənilən arenjmançı yaxşı iş edə bilər. Lakin mən ölkədə musiqi kompozisiyalarında ilk arenjmançılardan biriyəm. Lakin mən başaqlarından imkanlı təcrübəmlə, bir çox musiqi alətlərində ifa etməyimlə fərqlənirəm. Mən tək rep, simfoniya, disko, rok ifa etmirəm. Həm də onları gözəl sintez edirəm. Bəlkə ona görə mən bütün dünyada tanındım.

-Dünyada peşəkar aranjmançılar çoxdur?

-Yox. Mən az musiqiçi tanıyıram. Kimsə bəlkə məndən də yaxşı texno musiqi və ya etnik musiqi edir. Məndən də gənc aranjemançılar var ki, onlardan nəsə öyrənirəm. Bundan heç də çəkimirəm, utanmıram. Mənm 41 yaşım var. Hələ indi kompyüter proqramında simulyasiya akustikasını öyrənməyə başlamışam. Hətta hesab edirəm ki, bir az gecikmişəm.

-Şou-biznesdə olduğu kimi aranjemançılar arasında rəqabət aparan varmı? Elə hallar olur ki, deyirlər Yaşar baxışa mahnı verməyin, korlaya bilər?

Bilirsiniz iş ondadır ki, günah həmişə sifarişçidə olur. Əgər müğənnin və ya bəstəkarın səviyyəsi yüksəkdirsə, artıq qeyri peşəkarlara müraciət etməyə ehtiyac qalmır. Çox vaxt mənim yanıma siyarişçilər üç notdan ibarət mahnı gətirirlər və söyləyirlər ki, nə olar Yaşar qeyri adi bir şey düzəltdə. Təssüf ki. təcrübəsiz aranjemançılar çoxdur. Lakin belə aranjemançılar çox az qəbul olunur və onların mahnıları o qələr də məhşurluq qazanmır. Ondansa keyfəiyyətli bir şey düzəltmək və onu bir çox insanlara sevdirmək olar.

-İndiki tamaşaçı zövqünün səviyyəsi barədə nə deyə bilərsiniz?

-Çox tez-tez teleefirlərdə elə müğənnilər əmələ gəlir ki, hətta onrara müğənni deməyə adamın dili çönmür. Çox gümanki olardan ifaçı çıxana kimi məndən də balerina çıxar. Görün türk estradası nə qədr uzağa gedib. Türklər heç vaxt onların çərçivələrəinə uyğun gəlməymən müğənnin nə klipini nə də mahnısını efirə qoymurlar. Onlar konkret olaraq bölyrlər bu restoran, bu şanson, bui s əestrada mahnısıdır. Bizdə isə tssüflər olsun ki, restoran musiqisi estradanı üstələyib. Mən bir dəfə qardaşımla oturub televizora baxırdıq. Birdən o qeyri ixtiyarı bu sözləri dedi: "lap başları xarab olub bunalırn. Bunlar nə göstərirlər?" Mən də təccübləndim və ona cavab verdim "Sənə müğənni pul verəndə axı imtina etmirsən öz işini görürsən. Hərçənd bilirsən ki, "xalturadır". Kompyüterdə xüsusi proqramm varki onun vasitəsi ilə adi mahnını yaxşı əsərə çevirirsən. Mənə çox vaxt yaxşı münasibətdə olduğum iyaçılar müraciət edir. Məndə mahnı yaxşı olmasa billə razılaşıram. Həm də düşünürəm ki, müğənnin əsas düzgün oxumağı deyil, iya etdiyi zaman öz emosiyaların bildirə bilməyidir. Birdə ki müğənni ilk növbədə yaxşı insan olmalıdır.

-Yenədə sizin yaradıcılığınız arsenalında əsas yerlərdən birini nə tutur? Aranjeman, səs rejissoru, yoxsa isteddalı gitaraçı?

-Təvəzökarlıqdan uzaq olsada deyəcəm. Gitaraçı Antonio Banderas məndən zəifdir. Amma məndən dövlətlidir. Yerigəlmişkən mənim Ən çox sevdiyimi akytorlardan biridir. Əvvəllər mən sadəcə gitaraçıydım, sonradan aranjemançı oldum. Qəlbən isə səs rejissoruyam.

-Sizi donjuan kimi tanıyırlar. Sizin həm iş görməyə həmdə qadınların ürəklərini fəth etməyə vaxtınız çatır.

-Təssüf ki ürəkləri fəth etməyə məcburam. Mən bunu qəsdən etmirəm. İndi "Kişi qadını deyil qadın kişini seçir". Əgər bir qadının xoşuna gəlirəmsə və o da mənim xoşuma gəlirsə nəyə görə onunla əlaqə yaratmayım. Mən utancaq insanam. Etiraz almayacağımı hiss edəndə həmn insana yaxınlaşıram. İlk addımı isə qadın etməlidir.

-Ulduz xanımlar arasında elələri varki onlarla romanın olub?

-Yox. Heç ola da bilməz. Mən bir qayda üzərində işləyirəm. ŞƏxsi həyatla işi qarışdırmaq olmaz. Qəbr qazanlar ölülərə aşiq olmurlar. (gülür) Cəng vaxtlarımda bəzi müğənnilərlə hansısa hissi yaşamışam. Amma indii onlar burda yoxdur. Gördülər burda bir şey çıxmır çıxıb getdilər. Bu da ki ötəri hisslər idi.

-Sizcə nəy görə səhnəmiz " mavi dalğaya" çevrilib?

-hesab edirəm ki, səhnədə " mavilər" normallardan üstünlük təşkil edir. Bir qadağa ilə heç nə əldə etmək olmaz. Mən belə insanları bəxbəxt adlandırardım. Çünki təbiət onları səhvən yaradıb. Onlar fırlanmaq. Öz sevgilərini bəlkədə tapmaq istəyirlər. Hər şey ola bilər... Mən heç kəsi günahlanldırmıram. Eyni zamanda mavi pozğunluğa bəraət qazandırmıram. Bu mənim subyektiv fikrimdir. Hamı bilir ki Tbilisi prospekti "cəhənnəm ocağıdır" Əgər bu mövcuddursa deməli tələbat var.

-Biz öz mentalitetmizi unuduruq axı?

- Mənim yanımda mentalitet sözünü işlətməyin. Bu söz öz mənasını itrib. Gəlin belə sual verək. Bizim mentolitetliyimiz nədədir? Yerigəlmişkən mavilik bizə şərq və Qərbdən gəlib. Bilirsiz ki heç bir din bunu qəbul etmir. Ən çox da islam. Qərbdə homoseksuallar islama qədər vardı. Evnuxov institunu yadınıza salın. Pozğun kişilər. Yenə də deyirəm. Hər kəs onları ittiham edə bilər. Lakin onları belə təbiət yaradıb.

Xəbər lenti

Xəbər lenti