...

“Coca-Cola” Azərbaycanda 20 illiyini qeyd edir

Biznes və iqtisadiyyat xəbərləri Materials 6 İyun 2014 13:16 (UTC +04:00)
Azərbaycanda 20 illiyinin qeyd olunması münasibəti ilə “Coca-Cola” şirkəti insanları dostları, ailələri və sevdikləri insanlarla xoşbəxtlik anlarının paylaşmasına dəvət edən kampaniyaya başlayıb.
“Coca-Cola” Azərbaycanda 20 illiyini qeyd edir

Azərbaycan, Bakı, 6 iyun /Trend/

Azərbaycanda 20 illiyinin qeyd olunması münasibəti ilə "Coca-Cola" şirkəti insanları dostları, ailələri və sevdikləri insanlarla xoşbəxtlik anlarının paylaşmasına dəvət edən kampaniyaya başlayıb. Hazırda "Coca-Cola" butulka və dəmir bankalarının üzərində ölkədə ən məşhur insan adları əks olunub və Bakıda və ölkə regionlarında yayılıb. Bu barədə şirkətdən Trend-ə daxil olan məlumatda deyilir.

""Coca-Cola" ilə paylaş" kampaniyası çərçivəsində yalnız ən məşhur qadın və kişi adları, ailə üzvləri və qohumlara aid adlar, eləcə də Azərbaycanda keçirilən tədqiqatlara və şirkətin başqa ölkələrdə təcrübəsinə əsasən müəyyənləşdirilmiş xoş sözlər istifadə olunur. Əgər hər hansı bir insan öz adını "Coca-Cola" dəmir bankasının üzərində tapa bilmirsə, o zaman xüsusi köşklərdəki "Coca-Cola" promo-heyətinə öz adını bankanın üzərində yazılmasını sifariş edə bilər.

Azərbaycanda "Coca-Cola" şirkətinin nümayəndəsi Qabil Əhmədov qeyd edib ki, bu kampaniya avqust ayının sonunadək davam etdiriləcək və istehlakçıların reaksiyandan asılı olaraq, ola bilsin ki, kampaniyaya yenidən başlanılsın.

Q. Əhmədov əlavə olaraq bildirib ki, "Coca-Cola" tərəfindən yerli cəmiyyətlərdə reallaşdırılan kampaniyaların məqsədi insanları xoşbəxt etmək və məhz onlar üçün həyata keçirdiyini nümayiş etdirməkdir. ""Coca-Cola" ilə paylaş" kampaniyası bu mənada şirkətin müştərilərə özəl münasibətinin nümunəsidir.

""Coca-Cola" ilə paylaş" kampaniyasının məntiqi ondan ibrətdir ki, insanlar öz adlarını görməyi sevirlər, belə ki, "Onları görürlər, onları tanıyırlar, onlarla hesablaşırlar". Bu personalizasiya prinsipidir, hansını ki, hər bir insan axtarır, məgər addan nə isə daha çox şəxsi ol bilər. Biz özlərinə, dostlarına, ailələrinə "Coca-Cola" alan müştərilərə fikir veririk. Üzərində adlar olan butulka və dəmir bankaları hədiyyə etmək üçün bir çox səbəb mövcuddur", - deyə şirkətin market-meneceri bildirib.

Sözügedən butulka və dəmir bankalar hazırda Azərbaycanın bütün bölgələrdəki mağazalarda satışda mövcuddur.

"Coca-Cola" şirkəti (NYSE: KO) sərinləşdirici içkilərin istehsalı üzrə dünya lideridir. Şirkət 500-dən yuxarı brend istehsal edir. "Coca-Cola" şirkəti dünyada ən qiymətli brend kimi qəbul edilib. Onun portfoliosuna dəyəri 16 mlrd. ABŞ dolları olan brendlər daxildir: "DietCoke", "Fanta", "Sprite", "Coca-ColaZero", "vitaminwater", "Powerade", "MinuteMaid", "Simply" və "Georgia Coffee". Qlobal miqyasda "Coca-Cola" şirkəti mineral sular, şirələr, hazır çay və kofe istehsalı sahəsində liderdir. Qlobal yayım sistemi sayəsində dünyanın 200-dən çox ölkəsindəki istehlakçılar şirkətin istehsal etdiyi içkilərdən istifadə edirlər. "Coca-Cola" şirkəti hər gün 1,8 mlrd. içki realizə edir. Qeyd etmək lazımdır ki, şirkət ətraf mühitin mühafizəsinə, resursların qorunmasına və regionun iqtisadi inkişafına yönəlmiş ictimai təşəbbüsləri dəstəkləyir. Beləliklə, 700 mindən çox işçisi ilə "Coca-Cola" şirkəti dünyada TOP-onluğa daxildir. "Coca-Cola" şirkəti haqqında daha ətraflı məlumat almaq üçün şirkətin İnternet səhifəsini ziyarət edə bilərsiniz: www.thecoca-colacompany.com

Məqalədə:
Xəbər lenti

Xəbər lenti