Azərbaycan, Bakı, 12 may /Trend, müxbir H.Vəliyev/
İT-məhsul idxalçılarına dövlət dəstəyi "kükürd" bazarının avadanlığının qarşısını almaq üçün şərait yaradacaq, bununla da xaricidən elektrik texnikasının alınmasını daha az sərfəli edəcək. Bu barədə cümə axşamı Trend-ə AZEL şirkətinin Direktorlar Şurasının sədri Rasim İbrahimov deyib.
İbrahimovun sözlərinə görə, son vaxtlar Azərbaycan turistləri tərəfindən texnikanın idxalı kütləvi xarakter alıb, bu isə yerli pərakəndə satış mağazalarının həcminə mənfi təsir göstərir.
"Pərakəndə seqmentə müəyyən dərəcədə elektron kommersiya (internet mağazalar) da təsir göstərir. Əsasən burada söhbət xırda texnikanın alınmasından gedir. Bu, əlbəttə ki, bazarın böyük həcmini tutmur, lakin bununla belə, pərakəndə seqmentə öz təsirini göstərir. ABŞ-ın, məsələn "ebay"da təmsil olunan məhsullarının qiymətləri bəzən yerli qiymətlərdən xeyli fərlənir", - İbrahimov qeyd edib.
Ekspertin fikrincə, korporativ sektordan fərqli olaraq pərakəndə seqmentin inkişaf dinamikasını qiymətləndirmək çox çətindir, belə ki, pərakəndə seqmentdə hazırda xarici bazarlara pulların axması müşahidə olunur.
İbrahimovun fikrincə, korporativ seqmentin illik artımı təxminən 10-20 faizdir, bu isə əsasən dövlət müəssisələrinin alıcılıq qabiliyyətinin artması ilə bağlıdır. Bu, dövlət büdcəsinin artması ilə izah olunur.
"Ümumilikdə İT bazarının artımı, beynəlxalq maliyyə institutlarından cəlb edilən vəsaitləri saymasaq, ölkə iqtisadiyyatının artımından və əhalinin sosial rifahından çox asılıdır. Bu baxımdan dövlət əhalinin sosial rifahının artırılması üzrə tədbirləri davam etdirir. Güman edirəm ki, bu, məişət texnikası, elektronika və İT-məhsulların qiymətinin artmasına səbəb olacaq. Bununla əlaqədar bazarın artım perspektivləri göz qabağındadır", - İbrahimov əlavə edib.
İT bazarının pərakəndə seqmentində mümkün dəyişikliklərə gəlincə, İbrahimovun fikrincə, bu seqment adətən mövsümi dəyişikliklərdən bir o qədər də asılı deyil. Bununla belə, bu və ya digər seqmentlərə təsir göstərən bəzi aspektlər mövcuddur. Məsələn, yay mövsümündə mobil həllərin satışı xeyli arta bilər, bu isə səyahət etməyi planlaşdıran insanların üstünlükləri və daima əlaqədə olmaları ilə bağlıdır. Qış mövsümündə isə fərdi kompüterlərin və digər ofis avadanlıqlarının satışının artması mümkündür.