Bakı. Trend:
15 may 2025-ci il tarixdə Moskva Metropoliteni özünün 90 illiyini qeyd etdi – dünyanın ən iri nəqliyyat sistemlərindən birinin tarixində əlamətdar mərhələ. 1935-ci ildə ilk xəttin istifadəyə verilməsindən bəri Moskva metrosu şəhər sakinlərinin həyatının ayrılmaz hissəsinə və ölkənin texnoloji tərəqqisinin rəmzinə çevrilib. Bu gün Moskva metrosu 550 kilometrdən çox yol, 302 stansiya və iş günlərində 8 milyondan artıq səfər ilə dünyanın ən mürəkkəb nəqliyyat şəbəkələrindən biridir.
"1935-ci ildə metronun açılması paytaxtımız və bütün ölkə üçün tarixi hadisə oldu. Elə o illərdə, onilliklər əvvəl, əməkdaşlar və inşaatçılar sərnişinlərə xidmətin ən yüksək standartını müəyyən etdilər. Moskva meri Sergey Sobyaninin tapşırığına uyğun olaraq bu standartı bu gün də qoruyub saxlayırıq. Hazırda Moskva Metropolitenində 65 mindən çox əməkdaş çalışır. Gündəlik milyonlarla sərnişinə xidmət göstərməklə yanaşı, onlar həm də Moskva metrosuna daha böyük etimad formalaşması üçün çalışırlar ki, hər səfərdən sonra sərnişinlərdə yalnız müsbət təəssüratlar qalsın. Hər birinə vicdanlı əməyinə görə təşəkkür edir, yeni uğurlar arzulayıram. Moskva Metropoliteninin 90 illiyi mübarək!" – deyə, Nəqliyyat və sənaye məsələləri üzrə Moskva merinin müavini Maksim Liksutov bildirdi.
Moskva metrosunun inşası ilk günlərindən etibarən keçmiş SSRİ-nin bütün respublikalarından mütəxəssislərin, o cümlədən Azərbaycan SSR-dən olan mühəndis, memar və inşaatçıların fəal iştirakı ilə həyata keçirilmişdir. Azərbaycanın peşəkarları tunellərin və stansiyaların tikintisinə əhəmiyyətli töhfə vermiş, layihənin ilkin mərhələlərində mühüm texniki dəstək göstərmişlər. Onların iştirakı dünyanın ən qabaqcıl nəqliyyat sistemlərindən birinin təməlini təşkil edən ümumittifaq əmək səylərinin bir hissəsi olmuşdur.
Moskva metrosunun ilk xətti "Sokolniki" stansiyasından "Park Kultury"yə qədər, "Smolenskaya"ya qədər olan bir budaqla birlikdə cəmi 11,5 kilometr uzunluğunda olub və 13 stansiyanı əhatə edirdi. Bu gün Moskva metrosu dünyanın ən geniş yeraltı nəqliyyat şəbəkələrindən biridir. Ötən il metroda 2,7 milyard sərnişin daşınıb, yeni qatarların payı isə 77 faizə çatıb – bu, Avropa və Amerikada ən yüksək göstəricilərdən biridir.
90 il ərzində Moskva metrosu nəqliyyat texnologiyaları sahəsində əsl liderə çevrilib. "A" tipli ilk vaqonlardan tutmuş "Moskva-2024" seriyalı müasir qatarlaradək hər inkişaf mərhələsi mühəndis peşəkarlığını və sərnişin rahatlığı ilə təhlükəsizliyini artırmaq səylərini əks etdirir. Yeni qatarlar daha yaxşı ergonomika, birbaşa keçidlər və avtomatik sürət tənzimləmə sistemləri ilə təchiz olunub ki, bu da pik saatlarda cəmi 90 saniyəlik intervalda hərəkəti təmin etməyə imkan verir.
Yubiley münasibətilə Moskvada müxtəlif tədbirlər keçirildi, bu tədbirlər çərçivəsində şəhər sakinləri və qonaqları metronun ilk illərinin atmosferinə qərq ola bildilər. "Sokolniki" stansiyasında metropolitenin ilk iş gününün rekonstruksiyası, "A" tipli tarixi retroqatarın buraxılışı, Halqa xəttində qatarların paradı, retrovaqonlar və xüsusi texnikanın sərgiləri Moskva metrosunun zəngin tarixini bir daha nümayiş etdirdi.
Moskva metrosu yalnız sürət və rahatlıqla deyil, həm də qabaqcıl rəqəmsal texnologiyaları ilə fərqlənir. Rusiya paytaxtının yeraltı nəqliyyatı dünyada ən inkişaf etmiş bilet sistemlərindən birinə malikdir – bu sistemə biometrik ödəniş, "Troyka" kartı və virtual biletlər daxildir. Bu gün metroda səfərlərin təxminən 80 faizi təmassız ödənişlə həyata keçirilir.
Moskva Metropoliteni – şəhər dinamikasının və mühəndis ustalığının simvolu olmaqla yanaşı, həm də əhalinin gündəlik həyatının ayrılmaz hissəsidir. O, daim inkişaf edir, yeni texnologiyalar tətbiq edir və sərnişindaşıma sahəsində yüksək keyfiyyət standartlarını müəyyənləşdirir.
Moskva Metropoliteni: 90 il hərəkətdə, 90 il xidmətinizdə!