...

Sahibkarlar sığortanı əsas biznes kimi qiymətləndirirlər

Biznes və iqtisadiyyat xəbərləri Materials 2 Oktyabr 2017 19:11 (UTC +04:00)
AXA MBASK anonim tədqiqat həyata keçirib.
Sahibkarlar sığortanı əsas biznes kimi qiymətləndirirlər

Bakı. Trend:

AXA MBASK SŞ-nin sığorta agentlərin ehtiyaclarını, problemlərini və arzularını qiymətləndirmək məqsədi ilə, “Media Consulting and Services” konsaltinq şirkəti 100-ə yaxın respondentin (sığorta agentlərin) iştirak etdiyi növbəti anonim tədqiqat həyata keçirib.

Şirkətdən Trend-ə verilən məlumata görə, tədqiqatın məqsədi Şirkət ilə əməkdaşlıq edən sığorta agentlərin əsas ehtiyacları və arzuları aşkar etməkdən başqa, agentlərinin məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək idi.

Tədqiqatın nəticələri göstərdi ki, 78% agent Azərbaycanda agentlik peşəsinin gələcəyindən çox ümüdlüdür.

Vurğulamaq lazımdır ki, əgər iki il bundan əvvəl iş adamların əksəriyyəti sığorta ilə yanaşı başqa kiçik və orta biznes biznes ilə məşqul idilər, bu gün, sorğuya müvafiq olaraq, həm paytaxtda, həm də bölgələrdə, sığorta fəaliyyəti 63% sahibkarların əsas biznesə çevirilib – keçən ilə nisbətən 16% artıb.

70% sahibkar öz şəxsi ofisində fəaliyyət göstərir.

Agentlərin 84%-i fəaliyyət sahəsini ən azı 5 il ərzində dəyişdirmək niyyətində deyillər (keçən ilə nisbətən 6 % yüksəlib).

Müəyyən edilib ki, sığorta agentlərinin 61%-i 3-7 il muddətdə AXA MBASK ilə əməkdaşlıq edir.

Keçən illərdən fərqli olaraq, bu ilin sorğusu göstərdi ki, icbari ile yanaşı könüllü sığorta növlərinin satışında aktivləşən agentlərin faizi 67%-e çatıb

Respondenlərin 91%-i konullu növlərdən qiymətinə görə ən asan satılan növ kimi, xaricə səfər edənlərin sığortasını qeyd etdilər.

Tibbi sığorta satışları bazarda istənilən səviyyədə deyil - agentlərin cəmi 26%-i bu növü satır

Agentlərin 78%-i İT sistemindən bütün əməliyyatlarını özləri edə biləcək bilqiyə sahibdirlər

Agentlərin fikrincə, təkmillədirilməsi vacib olan sahələr - sıgorta ödəniş xidmətləri və reklam kampaniyalarıdır

Məlumat üçün bildirmək lazımdır ki, bu, Şirkətin keçirtdiyi üçüncü illik sorğudur.

AXA MBASK, şirkətin müştəriləri arasında belə sorğuların təşkil edilməsini və aparılmasını yaxın günlərdə reallaşdıracaq.

Məqalədə:
Xəbər lenti

Xəbər lenti