Bakı. Trend:
“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin (ADY) ekoloji məsuliyyət prinsiplərinə sadiq qalaraq kağızdan istifadənin minimuma endirilməsi və ətraf mühitə mənfi təsirin azaldılmasını təşviq etməyə davam edir.
Rəqəmsallaşma və dayanıqlılıq
2023-cü il iyulun 1-dən etibarən kağız istifadəsinin azaldılması məqsədilə Abşeron dairəvi dəmir yolu marşrutu üzrə kağız biletlərin satışı dayandırılıb. Həmçinin Ağdam, Bərdə, Köçərli, Qazax, Ləki və Ucar stansiyaları, Göynük, Qorağan, Əliabad, Göyəm və Təzəkənd dayanacaqları istifadəyə verildikdən sonra bu istiqamətlər üzrə bilet satışı onlayn qaydada təşkil edilir.
Xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi nəticəsində son illər bilet
alışında "ADY Mobile" mobil tətbiqi və ADY-nin rəsmi saytının payı
nəzərəçarpacaq dərəcədə artıb. Artıq “ADY Mobile” istifadəçilərinin
sayı 300 min nəfəri ötüb.
2023-cü ilin 8 ayında rayonlararası istiqamətlər üzrə biletlərin 48
faizi, 2024-cü ilin 8 ayında 65 faizi, bu ilin eyni dövründə isə 71
faiz onlayn şəkildə alınıb.
Eyni zamanda, ADY-nin 2023-2028-ci illər üçün rəqəmsallaşma strategiyasına müvafiq olaraq mərhələli şəkildə bütün xidmətlər elektronlaşdırılır. Eyni zamanda, yükdaşımaları sahəsində də artıq xidmətlər elektronlaşdırılıb, ölkə daxili yükdaşımaları isə artıq kağızsız qaydada, elektron imza ilə həyata keçirilir.
Sərnişinlər onlayn bilet satışının 7/24 aktiv olması nəticəsində məkan və zamandan asılı olmayaraq həm özlərinə, həm də ailə üzvləri və yaxınlarına daha rahat və növbə gözləmədən bilet almaqla vaxtlarına maksimum qənaət edirlər.
ADY rəqəmsal xidmətlərin inkişafı ilə yanaşı, hər kəsin, o cümlədən yaşlı insanların və texnologiyadan istifadə imkanları məhdud olan sərnişinlərin rahatlığını da nəzərə alır. Bu məqsədlə:
• Dəmir yolu stansiyalarında əməkdaşlarımız sərnişinlərə
yerindəcə onlayn biletin alınmasında kömək göstərirlər.
• 1822 çağrı mərkəzi vasitəsilə sərnişinlərə bilet seçimi və
alışında dəstək verilir.
Optimallaşdırma və daxili proseslərin təkmilləşdirilməsi
Qurum daxilində resurslardan daha səmərəli istifadə və xidmətlərin
müasirləşdirilməsi məqsədilə optimallaşdırma tədbirləri həyata
keçirilir. Bakı və Gəncə dəmiryol kassalarının fəaliyyətinin
dayandırılması ilə əlaqədar olaraq, kassa əməkdaşlarının bir qismi
başqa işə keçirilib, bir qismi isə başqa işə keçirilmə təklifini
qəbul etməyib.
Ümumilikdə isə daxili strukturun təkmilləşdirilməsi çərçivəsində kassaların fəaliyyətinin dayandırılması ilə bağlı 24 ştat ixtisara salınıb. Bu isə ümumi əməkdaş sayının 0,16 faizidir.
ADY-nin fəaliyyəti ilə bağlı məlumatlar yayarkən şirkətin mövqeyinin işıqlandırılmasını ictimaiyyətin düzgün məlumatlandırılması baxımından vacib hesab edirik.