Azərbaycan, Bakı // Trend , müxbir İ.Xəlilova / 2007-ci ilin iyulunda təsis edilmiş Meyvə Şirələrinin İxracatçıları Alyansı birinci büdcə və fəaliyyət planını təsdiq edib. Bu barədə məlumatı cümə axşamı Azərbaycanda ixracın və investisiyaların təşviqi fondunun (AZPROMO) marketinq üzrə meneceri Teymur Tağıyev verib. Onlar Alyansın ikiknci iclasında təsdiq olunub.
"Büdcə Almaniya texniki yardım cəmiyyətinin (GTZ) qrantı və alyans iştirakçılarının üzvülük haqları hesabına təşkil olunacaq" - deyə Tağıyev bildirib.
Fəaliyyət planına əsasən 2007-ci lidə şirə istehsalçılarının keyfiyyət standartlarının yüksəldilmsi və məhsulların keyfiyyəti, onların biznesinin marketinq tərəflərinin yenidən baxılması və s. tədbirlər nəzərdə tutulub.
Əsas məqsəd şirə istehsalı sənayesində çoxdan mövcud poblemlərin həlli istiqamətində istehsalçıların səylərinin birləşdirilməsidir. Onların arasında standart texnologiyaları problemi qeyd olunur. Hazırda Aəzərbaycanda isehsal müasir texnologiyalara riayət edilməməklə həyata keçirilir.
Alyansın yaradılması ilə yeni yeganə azərbaycan markası həyata keçirilmiş olacaq. Keyfiyyət rəmzi Avropa standartları üzrə məhsulların buraxılmasının göstəricisi olacaq.
Alyansın vəzifələrinə marketinq və Azərbaycan şirələrinin xarici ölkələrə istiqamətləndirilməsi daxil olacaq.
Alyans bu sahədə aparıcı olan altı şirkət (Milk-PRO, Gilan, SAF və.s) tərəfindən təsisi olunub, indi bu siyahı 7-yə qədər genişlənib.