Bakı. Trend:
Dünyanın aparıcı texnologiya və e-ticarət şirkətlərindən biri olan “Amazon” keçid açarı xüsusiyyətini açıqlayıb.
Trend-in məlumatına görə, “Twitter” və ya dəyişdirilmiş adı ilə “X”, “LinkedIn” və “Google” kimi mühüm adlar da son aylarda keçid açarı trendinə qoşulub.
“Amazon” öz saytında daha təhlükəsiz mühit yaratmaq istədiyi üçün istifadəçilərə şifrəsiz giriş seçimini təklif etməyə başlayıb.
“Amazon” şifrəsiz giriş seçimini hələlik yalnız öz vebsaytı üçün əlçatan edib. Bu, o deməkdir ki, keçid açarı xüsusiyyəti “Prime Video” kimi digər alış-veriş proqramlarında və proqramlarda mövcud olmayacaq.
Bundan əlavə, keçid açarı seçimi hazırda iki addımlı doğrulama kodu tələb edir. Bir az çətin olsa da, bu funksiya istifadəçilərin hesab təhlükəsizliyini yaxşılaşdırmaq üçün istifadəyə verilib. Hazırda Amerika, İngiltərə, Fransa və Almaniyada tətbiq edilib.
İstifadəçilər şifrəsiz autentifikasiya ilə sayta daha təhlükəsiz və asanlıqla daxil ola biləcəklər. “Amazon” sözçüsü Adam Montgomery, keçid açarı xüsusiyyətini tezliklə saytdan kənarda istifadəyə vermək istədiklərini söyləyib.