...

ƏƏSMN-nin “Çağrı mərkəzləri”ndə ötən ay 21 mindən çox müraciət cavablandırılıb

Cəmiyyət Materials 5 Dekabr 2016 15:16 (UTC +04:00)
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (ƏƏSMN) “Çağrı mərkəzləri” tərəfindən ötən ay 21,5 mindən çox müraciət cavablandırılıb.
ƏƏSMN-nin “Çağrı mərkəzləri”ndə ötən ay 21 mindən çox müraciət cavablandırılıb

Trend-i buradan izləyin

Bakı. Trend:

Noyabr ayında Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (ƏƏSMN) 142 və 190-“Çağrı mərkəzləri” tərəfindən vətəndaşların nazirliyin səlahiyyət dairəsinə aid məsələlərlə əlaqədar 21 543 müraciətinin operativ şəkildə cavablandırılması təmin edilib.

ƏƏSMN-nin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən Trend-ə verilən məlumata görə, vətəndaşlar əsasən sosial təminat, əmək qanunvericiliyi, pensiya və müavinətlər, sosial sığorta, məşğulluğun təminatı, tibbi-sosial ekspertiza və reabilitasiya, əmək və sosial müdafiə sahəsində elektron xidmətlərdən istifadə və s. ilə bağlı sorğularını ifadə ediblər. Ümumi müraciətlərin 96,8 faizi və ya 20 861-i belə sorğu xarakterli müraciətlərdən ibarət olub. Qeyd olunan məsələlərə dair vətəndaşlara qanunvericiliyin müvafiq müddəaları əsasında hüquqi izahatlar verilib. Digər müraciətlərdə əksini tapan məsələlər isə nazirliyin aidiyyəti struktur bölmələrində araşdırılaraq müvafiq tədbirlər görülüb və nəticəsi barədə vətəndaşlar məlumatlandırılıb.

Noyabr ayında 142 və 190-“Çağrı mərkəzləri”nə daxil olan müraciətlərin 31,9 faizi sosial təminat məsələlərini əhatə edib. Eləcə də müraciətlərin 10,6 faizi əmək qanunvericiliyi, 5,7 faizi tibbi-sosial ekspertiza və əlilliyi olan şəxslərin reabilitasiyası, 6,4 faizi məşğulluğun təminatı, 2,2 faizi fərdi uçotun təşkili, 9,7 faizi pensiya və müavinətlər, 8,2 faizi məcburi dövlət sosial sığortası məsələlərini əhatə edib. Nazirliyin əhaliyə xidmət sahələrində elektron texnologiyaların tətbiqinin genişlənməsi cəmiyyətdə bu xidmətlərdən elektron müstəvidə istifadəyə marağın da getdikcə artması ilə müşahidə edilir. Belə ki, ötən ay ərzində müraciətlərin 19,5 faizi məhz nazirliyin elektron xidmətlərindən istifadə ilə bağlı olub.

Noyabr ayında müraciətlərin 5,8 faizində avtomatlaşdırılmış pensiya təyinatı məsələləri əksini tapıb. Ötən ay bu sahə ilə bağlı əvvəlki oktyabr ayı ilə müqayisədə 13,2 faiz, sentyabr ayı ilə müqayisədə isə 70 faiz çox müraciət edilib. 190-“Çağrı mərkəzi” vasitəsilə avtomatlaşdırılmış pensiya təyinatının həyata keçirilməsi, yəni hər hansı sənəd toplamadan və təqdim etmədən, yalnız şəxsiyyət vəsiqəsinin nömrəsi barədə telefonla məlumat verilməklə real vaxt rejimində pensiya təyinatı hüququnun reallaşdırılması hazırda dünyanın qabaqcıl təcrübələrindən biridir. 2016-cı ilin aprel ayında İsveçdə keçirilmiş Avropa Regional Sosial Təminat Forumunda da ölkəmizin bu təcrübəsi Beynəlxalq Sosial Təminat Assosiasiyasının Müsbət Təcrübə üzrə Fəxri Diplomuna layiq görülüb və müsbət təcrübələr üzrə məlumat bazasına daxil edilib.

Məqalədə:
Xəbər lenti

Xəbər lenti