Azərbaycan, Bakı, 14 avqust /Trend/
"NBC Bank"ın Telefon məlumat (Call center) mərkəzi istifadəyə verildi. Bankdan Trend-ə verilən məlumata görə, Telefon Məlumat Mərkəzinin aktivləşməsi ilə NBC Bank öz korporativ şüarına sadiq qalaraq müştərilərə daha da yaxın olacaq.
"NBC Bank" ASC-nin Telefon Məlumat Mərkəzi (Call Center) 24/7 saat ərzində müştərilərə bankın təklif etdiyi məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında ətraflı məlumat almaq imkanı yaradır. Artıq bankla operativ əlaqə saxlamaq üçün müştəriyə yalnız (012) 932 nömrəsini yığmaq kifayət edir.
Qeyd edək ki, müştərilər operatorla bazar ertəsi - cümə günləri saat 9.00-18.00 və şənbə günü saat 10.00 - 14.00 qədər əlaqə saxlaya biləcəklər. Digər vaxtlarda zənglər səsli mesaj kimi qeydiyyata alınacaq və iş vaxtı operativ olaraq cavablandırılacaq.