Bakı. Trend:
Mayın 13-də Bakıda PISA üzrə II ICESCO Nazirlər Konfransının ilk günü başa çatıb.
Trend xəbər verir ki, Elm və Təhsil Nazirliyi, İslam Dünyası Təhsil, Elm və Mədəniyyət Təşkilatının (ICESCO) təşkilatçılığı, İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının (OECD) tərəfdaşlığı ilə keçirilən beynəlxalq konfrans “PISA 2022 nəticələrinə dair icmal: qlobal və regional trendlər” mövzusuna həsr olunub.
Açılış mərasimində çıxış edən elm və təhsil naziri Emin
Əmrullayev qonaqları salamlayaraq konfransın əhəmiyyətindən söz
açıb. Nazir bildirib ki, bu tədbir bizə PISA qiymətləndirmələrinin
ICESCO-ya üzv olan dövlətlər üçün vacibliyini müzakirə etmək imkanı
yaradır.
Təhsilin qiymətləndirilməsi və siyasətin hazırlanması üçün vahid
qiymətləndirmənin effektiv olduğunu deyən Emin Əmrullayev
konfransda aparılan fikir mübadilələrinin cəmiyyətlərin gələcək
təhsil həyatına töhfə verəcəyinə inamını ifadə edib.
Emin Əmrullayev vurğulayıb ki, tədbirin məqsədlərindən biri də
islam ölkələri tərəfindən şagird nailiyyətlərinin
qiymətləndirilməsi ilə bağlı beynəlxalq tədqiqatın təşkili
prosesində Azərbaycanın vasitəçiliyini təmin etməkdir. Nazir
ölkəmizin illərdir ki, şagird nailiyyətlərinin beynəlxalq
qiymətləndirilməsində iştirak etdiyini və bunun həm təhsilin
keyfiyyətinin, həm də rəqabətliliyin artırılması üçün önəmli
olduğunu bildirib.
Açılış mərasimində çıxış edən ICESCO-nun Baş katibi Salim bin
Məhəmməd əl-Malik bildirib ki, bu konfrans 2022-ci il noyabrın 9-da
ICESCO-nun mənzil-qərargahında keçirilən birinci konfransın uğuruna
əsaslandığı üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Baş katib əlavə edib
ki, hazırkı konfrans qlobal mühitdə təhsilin keyfiyyətini
yaxşılaşdırmaq istiqamətində üzərimizə götürdüyümüz öhdəliyin
sübutudur.
Daha sonra konfransa onlayn qoşulan İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının (OECD) təhsil və bacarıqlar üzrə direktoru Andreas Şleyxer konfransın təşkili üçün Azərbaycana təşəkkür edib.
PISA tədqiqatının nəticələrindən danışan Andreas Şleyxer qeyd edib ki, şagirdlər üçün məktəbləri daha uzun müddət açıq saxlamaq, rəqəmsal distraktorları məhdudlaşdırmaq, şagirdlərin öyrənmə prosesində valideynlərlə tərəfdaşlığı gücləndirmək, təhsildə təbəqələşmənin qarşısını almaq, müəllimlərin inkişaf və tədris materiallarını ehtiyaclara uyğunlaşdırmaq, məktəblərdə tədrisin keyfiyyət təminatını yaxşılaşdırmaq pandemiyadan sonra daha çox gündəmdə olmalıdır.
Konfransda OECD-nin nümayəndəsi Maykl Vord “PISA 2022 nəticələrinə ümumi baxış: qlobal və regional trendlər” mövzusunda təqdimatla çıxış edib.
Konfransın ilk günü “Şagird nailiyyətləri: riyaziyyat, oxu və təbiət elmləri sahəsində şagirdlər nələr edə bilərlər?”, “Məktəb mühitinin şagirdlərin öyrənmə prosesinə dəstəyi”, “Müəllimlər üçün metodiki vəsait və peşəkar inkişaf təlimlərinin şagird nailiyyətlərinə təsiri” mövzularında panel sessiyaları keçirilib.
Sessiyalar çərçivəsində beynəlxalq nəticələr və ICESCO üzrə iştirakçı ölkələrin nəticələrinin müqayisəli təhlili, PISA-nın Azərbaycan üzrə nəticələri, onların qərarvermədə təsiri, gələcəyin bacarıqları və digər mövzularda interaktiv müzakirələr aparılıb. Müzakirələr zamanı ölkəmizin beynəlxalq qiymətləndirmələrdə aktiv iştirakı qeyd edilib. Əlavə olaraq bildirilib ki, islam ölkələri arasında şagirdlərin qiymətləndirmə çərçivələrinin hazırlanması nəzərdə tutulur və Azərbaycan bu prosesə öz dəstəyini göstərəcək.
Konfrans mayın 14-də işini davam etdirəcək.