...

Vergilər Nazirliyi tərəfindən cavablandırılan müraciətlərin sayı 26 faiz artıb

Biznes və iqtisadiyyat xəbərləri Materials 9 İyul 2012 18:20 (UTC +04:00)
2012-ci ilin I yarısında Vergilər Nazirliyinin Telefon Məlumat Xidmətinə daxil olmuş 142.573 müraciət, o cümlədən müfəttiş operatorlar tərəfindən canlı rejimdə 73.571, avtomatik rejimdə elektron operator tərəfindən 69.002 müraciət cavablandırılıb, mesaj xidməti vasitəsilə 240.346 halda vergi ödəyiciləri məlumatlandırılıb.
Vergilər Nazirliyi tərəfindən cavablandırılan müraciətlərin sayı 26 faiz artıb

Azərbaycan, Bakı, 9 iyul /Trend/

2012-ci ilin I yarısında Vergilər Nazirliyinin 195 Telefon Məlumat Xidmətinə daxil olmuş 142.573 müraciət, o cümlədən müfəttiş operatorlar tərəfindən canlı rejimdə 73.571, avtomatik rejimdə elektron operator tərəfindən 69.002 müraciət cavablandırılıb, mesaj xidməti vasitəsilə 240.346 halda vergi ödəyiciləri məlumatlandırılıb.

Nazirlikdən bazar ertəsi Trend-ə verilən məlumata görə, 2011-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə canlı əlaqə zamanı müfəttiş-operatorlar tərəfindən cavablandırılan müraciətlərin sayı 26,2%, mesaj xidməti vasitəsilə məlumatlandırılan vergi ödəyicilərinin sayı isə 3,2 dəfə artıb.

Hesabat dövründə vergi ödəyiciləri daha çox elektron xidmətlər (27,9%), hesabatlar və onların doldurulma qaydaları (16,5%), vergi növləri (14,3%), qeydiyyat (14,6%), büdcə, vergi ödəyiciləri və vergi orqanının rekvizitləri (8,4%), vergi ödəyicilərinə göndərilmiş mesajlar (3,6%) barədə məlumat əldə etmək istəyiblər.

Vergi ödəyicilərindən daxil olan sualların 98,8%-nə müfəttiş-operatorlar dərhal, 1,2%-nə isə sual vərəqəsi tərtib edilərək araşdırıldıqdan sonra cavab veriblər.

Daxil olmuş müraciətlərin 86,9%-i 30 saniyə ərzində cavablandırılmaya qəbul edilib və orta hesabla birbaşa cavablandırılan 1 müraciət 3 dəqiqə 44 saniyə ərzində cavablandırılıb.

Müfəttiş operatorlarla ilk telefon əlaqəsindən sualların tam cavablandırılması səviyyəsi 90,3%, müraciət edənlərin razı qalma səviyyəsi isə 98,6% təşkil edib.

Sualların 84,7%-i Bakı şəhərindən, 11,1%-i mobil operatorlardan, qalanları isə ölkənin müxtəlif bölgələrindən daxil olub.

Hesabat dövründə əhalidən şikayət (ərizə) və məlumat xarakterli 281 müraciət qəbul edilərək baxılması üçün aidiyyəti üzrə göndərilib.

Xəbər lenti

Xəbər lenti